Antalisawards | Hârtie și creativitate
16391
page-template-default,page,page-id-16391,qode-quick-links-1.0,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Hârtie și creativitate

Pot fi planificate ideile bune?  Anatomia creativității este un parteneriat între The Brand Identity și Antalis Creative Power, prin care, pe parcursul unei serii de trei articole vom descoperi și discuta dacă există componente specifice creativității.  Ce se înțelege printr-o idee bună? Este ceva ce rezolvă......

Este acea perioadă din an Pe măsură ce sezonul Sărbătorilor se apropie, companiile din lumea întreagă se confruntă cu provocarea de a trimite clienților o felicitare care să reflecte propria identitate într-o manieră de neuitat. Acest an ar putea fi, mai mult decât oricând, momentul......

În 1926, psihologul Graham Wallas a devenit celebru pentru împărțirea procesului creativ în patru etape fundamentale: pregătirea, incubarea, iluminarea și verificarea. Aceste etape sunt identice cu pașii pe care orice  ucenic în design îi învață la școală, sau acei pași prin care trec designerii și agențiile de......

Cand emotiile transcend cerneala In unul din articolele anterioare, am discutat despre aspectul multisenzorial in cazul in care citim un material tiparit pe hartie, despre cum senzatia senzoriala in momentul atingerii hartiei poate imbunatati abilitatea de a retine un mesaj. Cercetari recente in domeniul neurostiintei......

Un studiu privind influenta texturii si a aspectului tactil Poate ca nu ai realizat, dar creierul tau s-a preocupat intreaga ta viata cu catalogarea senzatiilor, formelor si greutatii a tot ce ai atins vreodata. Acest proces se numeste memorie tactila si este motivul pentru care muschii......