Antalisawards | FAQ 2024
16914
page-template-default,page,page-id-16914,qode-quick-links-1.0,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

FAQ

1. Care este perioada de înscriere?

Înscrierea începe la data de 17 iunie și se încheie la data de 13 septembrie 2024.

2. Până la ce dată va avea loc jurizarea lucrărilor?

Jurizarea lucrărilor înscrise va avea loc până pe 15 octombrie 2024.

3. Când se vor anunța câștigătorii?

Anunțarea câștigătorilor și gala de premiere vor avea loc în perioada 16-24 octombrie 2024. Data exactă, ora și locul vor fi anunțate de Antalis S.A., pe site-ul antalisawards.ro.

4. Care sunt criteriile de selecție?

Membrii juriului vor aprecia lucrările înscrise după un set de criterii bazat pe următoarele atribute:

  • Calitatea graficii și compoziția paginii;
  • Respectarea temei (încadrarea lucrării în tema concursului);
  • Consistența scenariului (cât de bine transmite acțiunea).

5. Trebuie să cedez dreptul de folosire al lucrării?

Autorii sunt de acord să cedeze drepturile de folosire ale lucrărilor conform art. 11 din Regulamentul Concursului Antalis Awards 2023, însă au dreptul de a folosi lucrarea în continuare numai după încheierea concursului.

6. Am câștigat. Ce trebuie să fac?

Autorii sau echipele ale căror lucrări au fost declarate câștigătoare au obligația să trimită către Organizator creațiile originale, în format fizic (hârtie) sau ca fișier digital, în termen de 3 zile lucrătoare.

Creațiile în format fizic vor fi trimise la adresa: str. Matei Basarab 20A, Sector 3, București 030674, Antalis S.A.

Creațiile în format digital vor fi trimise pe adresa de mail: info.ro@antalis.com.

În ambele cazuri se va nota, pe plic sau în titlul mailului, următoarea mențiune: „Pentru concursul Antalis Comics, ediția 2024”.

7. De unde pot obține informații suplimentare?

Poți obține informații suplimentare trimițând mail către contact@antalisawards.ro.