Antalisawards | FAQ 2023
16677
page-template-default,page,page-id-16677,qode-quick-links-1.0,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

FAQ

1. Care este perioada de înscriere?

Înscrierea începe la data de 3 iulie și se încheie la data de 29 septembrie 2023.

2. Până la ce dată va avea loc jurizarea lucrărilor?

Jurizarea lucrărilor înscrise va avea loc până pe 10 octombrie 2023, ora 12:00.

3. Când se vor anunța câștigătorii?

Anunțarea câștigătorilor și gala de premiere va avea loc în perioada 20 octombrie – 31 octombrie 2023. Data exactă, ora și locul vor fi anunțate de Antalis S.A., pe site-ul antalisawards.ro.

4. Care sunt criteriile de selecție?

Membrii juriului vor aprecia lucrările înscrise după un set de criterii bazat pe următoarele atribute:

  • Calitatea graficii și compoziția paginii;
  • Respectarea temei (încadrarea lucrării în tema concursului);
  • Consistența scenariului (cât de bine transmite acțiunea).

5. Trebuie să cedez dreptul de folosire al lucrării?

Autorii sunt de acord să cedeze drepturile de folosire ale lucrărilor conform art. 11 din Regulamentul Concursului Antalis Awards 2023, însă au dreptul de a folosi lucrarea în continuare numai după încheierea concursului.

6. Am câștigat. Ce trebuie să fac?

Autorii sau echipele ale căror lucrări au fost declarate câștigătoare au obligația să trimită către Organizator creațiile originale, în format fizic (hârtie) sau ca fișier digital, în termen de 3 zile lucrătoare.

 

Creațiile în format fizic vor fi trimise la adresa: str. Matei Basarab 20A, Sector 3, București 030674, Antalis S.A.

 

Creațiile în format digital vor fi trimise pe adresa de mail: info.ro@antalis.com

 

În ambele cazuri se va nota, pe plic sau în titlul mailului, următoarea mențiune: „Pentru concursul Antalis Comics, ediția 2023”.

7. De unde pot obține informații suplimentare?

Poți obține informații suplimentare trimițând mail către contact@antalisawards.ro.